31 tammi

Kuntotestit, Tero ja Tuomas

Aloitellaanpa bloggaus aiheesta “Taviksesta agilityurheilija”. Olemme Tuomas Oksasen kanssa talven mittaan puhuneet blogisarjasta ohjaajan näkökulmasta ja siitä miten meistä “tavallisista” agilityharrastajista saataisiin edes hiukan urheilullisempia.

Omasta puolestani voin kertoa, että urheilija voi olla ylisana, mutta täytyyhän tavoitteet olla korkealla. Julkinen bloggaus toiminee meille hyvänä kannustimena.


Koiratkin tulevat ehkä mukaan juttuun jossain vaiheessa. Ellei muuten, niin naureskelemaan meille :).

Tästä se sitten lähtee. Suoritimme aluksi maajoukkueenkin suorittaman 30 sekunnin toistotestin.

Tässä tulokset, suluissa arvosana:

  1. Kyykkyyn-ylös,
    Tero: 30 (Erinomainen: yli 29)

    Tuomas: 24 (Hyvä: 24-28)
  2. Selkälihas,
    Tero: 27 (Hyvä: 24-27)

    Tuomas: 25 (Hyvä: 24-27)
  3. Vatsalihas,
    Tero: 14 (Välttävä: 13-16)

    Tuomas: 2 (Heikko: Alle 12)
  4. Punnerrus,
    Tero: 17 (Välttävä: 14-17)

    Tuomas: 9 (Heikko: alle 13)

Teron suoritus:

Tuomaksen suoritus:

Vihjeitä kuskien fysiikan parantamiseksi otetaan vastaan. Mitä hyviä ketteryyttä edistäviä ja fyysistä suorituskykyä helpottavia harjoituksia voisimme tehdä? Kerro treeni meille, kuvaamme (asialliset) harjoitteet teille.